Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza az A-Z webáruház (továbbiakban: Webáruház) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket az alábbiak szerint:

1. A Webáruház címe:
azwebaruhaz.hu/

2. A webáruház üzemeltetőinek (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Nyul Tibor e.v.
Székhelye: 9400 Sopron, Diebold Károly u. 23/B
(személyes átvételre, vásárlásra itt nincs lehetőség)
Nyilvántartási szám: 50469893
Statisztikai számjel: 67600401-6201-231-08
Adószám: 67600401-2-28
Közösségi adószám: HU67600401
szerződés nyelve: magyar

továbbá
Cégnév: Nyultronik Kft.
Székhelye: 9400 Sopron, Diebold Károly u. 23/B
(személyes átvételre, vásárlásra itt nincs lehetőség)
Cégjegyzékszám: 08-09-030035
Statisztikai számjel: 26345930-4791-113-08
Adószám: 26345930-2-08
Közösségi adószám: HU26345930
szerződés nyelve: magyar

Elérhetőségek:
Telefon: +36 70 5155-280 (normál díjszabású)
E-mail: bolt(kukac)azweb.hu
Nyitva tartása: Mivel ez egy online webáruház, így a nap 24 órájában tud rendelést leadni!
Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8-17 óráig üzemel!

3. Az általános szerződési feltételek elfogadása:
3.1. A regisztráció vagy a regisztráció nélküli vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
3.2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem!

4. Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

5. Adatkezelési szabályok:
Cégünk külön oldalon foglalkozik az Adatvédelmi és adatkezelési szabályzattal, melyet itt talál!

6. Regisztráció:
Webáruházunkban rendelni regisztrációval és regisztráció nélkül egyaránt lehet, viszont telefonon és e-mail útján nem tudunk elfogadni rendelést.
Regisztráció után kényelmesebben és gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotával és nyomon követheti azokat, valamint megtekintheti régebbi megrendeléseit.
Regisztrálni az oldalon található Fiók -> Regisztráció-ra történő kattintással, illetve a pénztárban történő "Regisztráció a legközelebbi vásárláshoz" jelölő négyzet kiválasztásával lehet.
Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor töröltetni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel, illetve a bejelentkezett felület fiók adatainál a GDPR menüpontban. Ezt követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód, csak ismételt regisztrációval.

7. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet meg.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

8. Árak:
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár. Az árak forintban értendőek és az ÁFA-t tartalmazzák! A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét!

9. Kiszállítás, személyes átvétel:
Szállítási díjszabásainkat itt találja!
9.1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók, tájékoztató jelleggel.
9.2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
9.3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
9.4. Kiszállítási módok:
    9.4.1. MPL MPL futárszolgálat: leggyakrabban használt szállítási módok egyike a házhoz szállítás. Aki az MPL-t ismeri, annak már nem kell attól tartania, hogy egész nap otthon ülve kell várnia a futárt, hiszen a futárcégnek is az a legfontosabb, hogy minden csomag ki legyen szállítva megfelelően!
    9.4.2. MPL postaponMPL MOLMPL Coop MPL csomagpontok (max. 20kg-ig): Szerintünk a mai rohanó világban ezt az átvételi módot nem kell senkinek sem bemutatnunk. Aki viszont nem ismeri, az itt találja meg a tájékoztatót!
    9.4.3. MPL csomagautomata MPL csomagautomata (max. 20kg-ig): hasonló az előzőhöz, tájékoztató itt!
    9.4.4. Személyes átvételre nincs lehetőség, viszont sopronban történő kiszállítást (Max. 40kg-ig, sopron és max. 10km-es vonzáskörzete) jelenleg időpont egyeztetéssel és díjmentesen végzünk!
9.5. 40kg feletti csomag küldése esetén szállítási díj merülhet fel, összeghatártól függetlenül, egyedi megállapodás alapján.

10. Lehetséges fizetési módok:
10.1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel): MPL futárszolgálat esetén a legtöbb futárnál vagy átvevőponton a helyszínen átvételkor is fizethet bankkártyával!
10.2. Banki átutalás (előre utalás): vásárlást követően a 2. visszaigazoló e-mailünkben meg fogjuk küldeni az utalási adatainkat, ezt követően a vásárló el tudja indítani az átutalás folyamatát. Az összeg beérkezését követően fogjuk a rendelést teljesíteni.
10.3. Pay-Pal (nem egyenlő a Pay Pass kártyával): Részletekért kattintson ide
10.4. Bankkártya vagy Barion egyenleg: A vásárlás végén átirányítjuk a bank oldalára, ahol a fizetést bankkártyával vagy Barion egyenleggel ki tudja fizetni. Sikeres fizetést követően fogjuk a rendelést teljesíteni. Részletek

11. Rendelés menete:
11.1. Először is meg kell keresni a kívánt terméket, melyre 2 lehetőség van (illetve ha már külső oldalról érkezett, akkor ez a lépés már kihagyható):
    11.1.1. Kereső használata, amennyiben tudja, hogy pontosan mit keres. Ennek hátránya lehet az esetleges helyesírási hiba vagy a nem pontos típusszám ismerete, melyre azért a mai intelligens keresők már próbálnak odafigyelni, de természetesen még így sem lehet minden eshetőségre felkészülni.
    11.1.2. Menü használata, melynél a kategóriák és alkategóriák használata segít megtalálni a keresett terméket! Itt még egy nagy segítség lehet a szűrők használata, mellyel tovább lehet szűkíteni a találatokat.
11.2. Amennyiben megtalálta a terméket, tegye a kosárba. Ezután folytathatja tovább a vásárlást a 11.1. pontok leírása szerint vagy amennyiben végzett, mehet és befejezheti a vásárlást. Ehhez kattintson a jobb felső kosár ikonra és a "Kosár" gombra. Itt láthatja a kosarába tett termékeket, melyet még itt tud módosítani (törölni, darabszámot változtatni). Amennyiben rendelkezik kuponkóddal vagy ajándék utalvánnyal, azt itt tudja beváltani. Amennyiben mindennel végzett, kattintson a "Pénztár" gombra!
Itt már más teendője nincs, mint fentről haladva értelemszerűen a megrendelési űrlapot ki kell tölteni. Csillaggal jelöltük azokat a mezőket, amiket kötelezően ki kell tölteni. Amennyiben bárhol elakadna, vegye fel a kapcsolatot velünk!

12. Az adásvételi szerződés létrejötte:
12.1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
12.2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
12.3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

13. Elállási jog:
13.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket és a kifizetett vételárat, beleértve a kiszállítás díját is (amennyiben a teljes rendelés visszavásárlásra kerül) Szolgáltató visszatéríti.
A visszaküldés díja minden esetben a vevőt terheli! Kérjük, hogy portóval, illetve utánvéttel terhelt csomagot ne küldjön, ezeket nem áll módunkban átvenni!
Kérjük, segítse munkánkat azzal, hogy ha már bontott a termék, akkor ügyeljen arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban, hiánytalanul meglegyen!
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából (láthatóan használt, hiányos, sérült, stb.) eredő károk megtérítésére igényt tartunk!
13.2. Amennyiben a termék teljesen hiánytalan és bontatlan (gyári csomagolású), úgy Cégünk a 14 napot 30 napra növeli, ezzel megköszönve, hogy segíti munkánkat (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni)!
13.3. Az elállási jog gyakorlásának menete:
Bejelentés:
- A legegyszerűbb és leggyorsabb bejelentést az alábbi bejelentő lap pontos kitöltésével tudja megtenni.
- E-mail útján: bolt(kukac)azweb.hu
- Levél útján: A-Z webáruház 9400 Sopron, Diebold Károly u. 23/B
Visszajelzés:
Cégünk 1 munkanapon belül visszajelez a bejelentésre, esetleg egyeztetés céljából felveszi Önnel a kapcsolatot.
Visszaküldés:
Termék hiánytalan visszaküldése címünkre: A-Z webáruház 9400 Sopron, Diebold Károly u. 23/B
Pénz visszatérítés vagy csere:
- Ezt követően Cégünk visszautalja Önnek a termék kifizetett vételárát, beleértve a kiszállítás díját is (amennyiben a teljes rendelés visszavásárlásra kerül)!
- Amennyiben csereterméket kért, úgy Cégünk postázza azt!

14. Minőségi kifogás (Garancia):
14.1. Minőségi kifogás esetén szavatossági, illetve jótállási igény érvényesíthető.
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye!
A hibás termék visszaküldésének díja minden esetben a vevőt terheli, csere esetén a kiszállítási díjat cégünk állja! Kérjük, hogy portóval, illetve utánvéttel terhelt csomagot ne küldjön, ezeket nem áll módunkban átvenni!

Jótállás (a köznyelvben garancia néven szokták emlegetni): Cégünk minden vásárlásról a hatályos jogszabályoknak megfelelő számlát (fogyasztói szerződést) állít ki, mely a legtöbb esetben egyben jótállási jegyként is szolgál.
A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a minden 10.000 Ft feletti termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap, vagy több, a termékek leírásában feltüntetett jótállást vállalunk.
Érvényesíthető igény: elsősorban javítás. Amennyiben ez nem megvalósítható, akkor csere. Végső esetben visszavásárlás.
Bizonyítási kötelezettség: a jótállási idő alatt nem a vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek.
Amennyiben már letelt a jótállási idő, úgy a vásárlástól számított 2 éven belül még szavatossági jogokat lehet érvényesíteni!
3 napos szabály: Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Szavatosság: A szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. A vevőnek érdemes alaposan megvizsgálni, ellenőrizni a terméket, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte vagy ismernie kellett (pl. leértékelt, szépséghibás termék) a hibát, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel.
Fogyasztói szerződésnél a fogyasztó a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, ennek betartása kötelező.
Érvényesíthető igény: javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerződéstől
Bizonyítási kötelezettség: A szavatossági jog alkalmazása során a vásárlástól számított 6 hónapon belül a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem volt a vásárlás időpontjában a termékben. Hat hónap elteltével a bizonyítási teher megfordul: ettől kezdve a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában is benne volt a termékben. A bizonyítás ilyenkor már nagyon nehéz és költséges is, hiszen a bevizsgálás költségeit a vevőnek kell állnia. Abban az esetben viszont, ha a panasza helytállónak bizonyul, ezeket a költségeket a forgalmazó köteles megtéríteni. Megjegyzendő, hogy a szakvélemény elfogadása ilyenkor sem kötelező egyik fél számára sem. Megegyezés hiányában a békéltető testülethez vagy a bírósághoz fordulhatnak.

14.2. Minőségi kifogás (Garancia) ügyintézésének menete:
Bejelentés:
- A legegyszerűbb és leggyorsabb bejelentést az alábbi bejelentő lap pontos kitöltésével tudja megtenni.
- E-mail útján: bolt(kukac)azweb.hu
- Levél útján: A-Z webáruház 9400 Sopron, Diebold Károly u. 23/B
Visszajelzés:
Cégünk 1 munkanapon belül visszajelez a bejelentésre, esetleg egyeztetés céljából felveszi Önnel a kapcsolatot.
Visszaküldés:
Hibás termék hiánytalan visszaküldése címünkre: A-Z webáruház 9400 Sopron, Diebold Károly u. 23/B
Javítás, pénz visszatérítés vagy csere:
- Javítás esetén Cégünknek törekedni kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
- Pénz visszatérítés esetén Cégünk visszautalja Önnek a termék kifizetett vételárát, beleértve a kiszállítás díját is (amennyiben más terméket nem vásárolt azon a számlán)!
- Amennyiben csereterméket kért, úgy Cégünk postázza azt!

14. Online vitarendezési platform:
Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

15. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
15.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
15.2. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:​
Cím:​ 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon:​ 06-96-520-202; 06-96-520-217
Fax:​ 06-96-520-218
E-mail:​ bekeltetotestulet@gymskik.hu
15.3. Bírósági eljárás kezdeményezése

Top