Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat és az árufeladás 2024.03.29-től 2024.04.01-ig szünetel!

Rólunk

Személy szerint 2010 óta dolgozok webáruházban, és 2016-ban jutottam el arra a pontra, hogy nem alkalmazottként, hanem saját Cégként kívánom az ügyfeleket az általam nyújtott minőségben kiszolgálni.
2018.05 óta már szó szerint családi vállalkozásként működünk, mivel feleségemmel közösen, immáron Nyultronik kft-ként működünk tovább.
Cégünk elsősorban elektronikai termékek forgalmazásával foglalkozik, melyeket 2018. februárjában kibővítettünk tetoválási termékek forgalmazásával. Kategóriáink és termékeink természetesen folyamatosan bővülnek:
- Akkumulátorok, töltők
- Elemek (hagyományos és speciális elemek)
- Háztartási eszközök
- Multimédia (videó, audió)
- Világítás (izzók, lámpatestek)
- Villanyszerelési kellékek, eszközök
- Tetoválási termékek (tűmodulok, gépek, tartozékok, ...)

Elsődleges szempontom a webáruház megjelenése volt, melyet a lehető "leg-felhasználó barátra" szerettem volna megalkotni. Mivel az egyik szakmám informatikus, így abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy mindent magam építettem fel, alakítottam át. Természetesen fontos mindenki véleménye, így amennyiben a webáruházzal kapcsolatba bármilyen hibát talál, vagy egyszerűen ötlete, tanácsa van, írja meg bátran!

A következő és egyben legfontosabb szempont mégiscsak az ügyfelek kiszolgálása! Itt a másik szakmámat kívánom előtérbe helyezni, mint kereskedő!
Nem szeretnék azokhoz a webáruházakhoz tartozni, akik:
- rendelés esetén fel sem veszik a kapcsolatot az ügyfelekkel, egyszer csak küldik a terméket
- nem megfelelő információkat közölnek a termékekkel, kiszállítással kapcsolatban
- nem próbálják meg az ügyfeleket kéréseiknek megfelelően kiszolgálni

Mint aktív webáruház vásárló sajnos elég rossz tapasztalatokkal (és itt tisztelet a kivételnek) rendelkezem vásárlásaim során a különféle webáruházak vásárló-kezeléseivel! Természetesen cégünk nem szeretne ezek közé a webshop-ok közé tartozni, így minden esetben gyorsan és pontosan kívánjuk vásárlóinkat kiszolgálni, folyamatos vásárlási tájékoztató kiküldése mellett (amennyiben Ön kap visszaigazolást, úgy elképzelhető, hogy ez a hiba az ingyenes levelezők (freemail, gmail, citromail, ...) céges levelek kezelése miatt van: spam, kéretlen vagy promóció mappába van a levelünk)!

Természetesen mondani/leírni bármit lehet, úgyhogy tegyen próbára Ön is!
Ha nem elégedett, ossza meg velünk! Ha viszont mindennel teljes mértékben meg volt elégedve, ossza meg ismerőseivel is!


érveink

Top